یزدفردا - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: ورود خوانندگان لس آنجلسی و خارج از کشور به این وزارتخانه ارتباطی نداشته و مجوز آن از سوی ارشاد صادر نمی شود.
حمید شاه آبادی درباره نحوه ورود خوانندگان لس آنجلسی به ایران اظهار داشت :ورود خواننده خارج از کشور و لس آنجلسی داخل در محدوده فعالیت های وزارت ارشاد نیست و دستگاههای قضایی و دستگاه امنیتی توسط ضوابط خودشان برخورد می کنند.
وی درباره درخواست مجوز اجرای کنسرت و موسیقی از سوی این قشر از خوانندگان نیز گفت: ما تا به این لحظه یک فقط درخواست داشتیم و بیش از یک درخواست نداشتیم و با آن درخواست هم موافقت نکردیم البته مراحل درخواست مجوز آن شخص در حال بررسی است ضمن آنکه معتقدیم صرف اینکه یک خواننده در خارج از کشورخوانندگی کرده ملاک عدم صدور مجوز نیست.
معاون هنری وزیر ارشاد در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به نحوه برخورد با عوامل خودسری که کنسرت بامجوز خوانندگان را برهم می زنند، اظهار داشت:درباره برهم زدن اینگونه کنسرتها، دولت با همه تخلفات در هر سطحی برخورد می کند .
شاه آبادی با ذکر مثالی به توضیح این موضوع پرداخت و افزود :همانطور که یک سارقی اگر به خانه ای حمله کند دولت وظیفه دارد آن عامل را شناسایی کند تلاش خود را می کند ،البته گاهی اوقات آن سارق پیدا شده و به دستگاه قضایی سپرده و محاکمه می شود ولی در عین حال گاهی اوقات هم هست که این سارق برای مدتی خوش می گذراند و فکر می کند راحت از دست قانون فرار کرده اما بزودی به دام می افتد.
وی ادامه داد :عوامل خودسری که کنسرت های قانونی را به هم می زنند ممکن است چند روزی ناشناخته بمانند و یا حداقل فکر کنند مردم آنها را نمی شناسند ولی مطمئنا خورشید پشت ابر نمی ماند و سیستم امنیتی کشور و دستگاه قضایی کشور با آنها برخورد می کنند.
معاون وزیر ارشاد ادامه داد: ما به عنوان وزارت ارشاد خواستار محاکمه و برخورد متخلفین هستیم و از نیروی انتظامی و استانداری ها نیز می خواهیم که امنیت کنسرت های قانونی را برقرار کنند و بیش از پیش برای این مجوزها احترام قائل باشند

منبع :ایرنا

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا